Geachte klanten,

Tot 31-01-2024 was WELLSANA een merk van Mail Order Finance GmbH.

Als onlineklant kunt u in uw Mijn account-gedeelte alle informatie over bestellingen tot 31-01-2024, evenals details over uw boekingen, facturen of uw rekeningsaldo vinden. Uw klantaccount blijft online toegankelijk tot 30 juni 2024.

Als u nog geen online klantaccount heeft aangemaakt, helpen wij u met uw vragen uiteraard via e-mail onder service.wellsananl@k-mailorder.de of telefonisch onder 010 - 447.98.88. Onze klantenservice is bereikbaar tot 30 juni 2024, van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.30 tot 16.45 uur.

 

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er met mijn openstaande bestelling?

Openstaande bestellingen worden volledig afgehandeld, mits de artikelen op voorraad zijn.

Wat doe ik als ik nog iets terug wil sturen?

Volgens het retour/herroepingsrecht is retourneren mogelijk binnen 14 dagen.

Ik wacht nog op een terugbetaling?

Als u met Ideal, PayPal of creditcard betaald heeft, wordt het bedrag automatisch teruggestort.

Hoe hoog is mijn openstaande saldo? Wanneer moet ik het bedrag uiterlijk betaald hebben?

Uw huidige saldo, facturen, betalingen en betaaltermijnen vindt u online in Mijn account.

Heeft u geen online account, dan sturen wij u graag een overzicht van uw klantrekening per e-mail of met de post. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Hoe gaan jullie om met mijn adresgegevens?

Uw gegevens zijn veilig bij ons en zullen worden bewaard volgens de geldende wettelijke privacyregels.


waiting...

Contact
010 - 447.98.88Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.30 tot 16.45 uur.