Levering


Tijdens het bestelproces kunt u kiezen of u uw bestelling op uw huisadres, een ander adres of bij een DHL Parcelshop wilt laten bezorgen. De laatste mogelijkheden kunnen handig zijn als u vaak niet thuis bent.

Zodra de bestelling naar u onderweg is, informeren wij u hierover per mail. In deze mail staat een track & trace code vermeld aan de hand waarvan u kunt zien wanneer de bestelling wordt bezorgd. Als u op het moment van bezorging op uw huisadres niet thuis bent, zal de bezorger proberen uw bestelling af te geven bij één van uw naaste buren. In dat geval krijgt u een kaart in de bus met daarop het adres waar het pakket is afgegeven. Mochten de buren op dat moment ook niet thuis zijn, of heeft u aangegeven dat u niet wilt dat uw pakket bij buren bezorgd wordt, dan is op de kaart af te lezen wanneer de bezorger weer langskomt. Op de kaart staat ook een bezorgcode. Met deze code kunt u op www.dhlparcel.nl zelf aangeven wanneer u het pakket opnieuw bezorgd wilt hebben. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

24-uursservice

Wilt u de volgende dag al over uw aankopen kunnen beschikken? Dat is nu mogelijk! Alle direct leverbare artikelen waar in de artikelbeschrijving het 24-uursservicelogo bij staat, kunt u extra snel laten bezorgen. Kies hiervoor tijdens het bestelproces bij stap 1 'Uw klantgegevens' de optie '24-uursservice'.
Let op: voor deze service wordt een toeslag van € 7,95 bovenop de standaard verzendkosten berekend. Ook als u gebruikmaakt van uw retourrecht wordt de toeslag in rekening gebracht.
 
Hieronder ziet u precies hoe het werkt:

U bestelt U ontvangt uw bestelling
Maandag voor 12.00 uur Dinsdag
Maandag na 12.00 Woensdag
Dinsdag voor 12.00 Woensdag
Dinsdag na 12.00 Donderdag
Woensdag voor 12.00 Donderdag
Woensdag na 12.00 Vrijdag
Donderdag voor 12.00 Vrijdag
Donderdag na 12.00 Zaterdag
Vrijdag voor 12.00 Zaterdag
Vrijdag na 12.00, zaterdag of zondag Dinsdag






























Bestelt u op feestdagen, dan heeft u uw bestelling binnen twee werkdagen in huis (uitzonderingen mogelijk i.v.m. feestdagen in het land waar de artikelen vandaan komen)
 


Terugname oude apparatuur

Als u bij ons een elektrisch of elektronisch artikel koopt, kunt u het oude – soortgelijke - artikel kosteloos door ons laten ophalen. Wij zorgen er dan voor dat uw oude apparaat op milieuvriendelijke wijze wordt verwerkt. Als u gebruik wilt maken van deze gratis service, kunt u het oude artikel meegeven aan de bezorger die uw nieuwe apparaat bij u aflevert. 
Wij verzoeken u het artikel dat u meegeeft goed te verpakken, het liefst in een stevige doos of in een afgesloten zak. Eventuele losse onderdelen graag vastzetten en het apparaat leeg en schoon meegeven.
U kunt uw oude apparaat natuurlijk ook zelf naar een inleverpunt brengen. U kunt hier een inleverpunt bij u in de buurt vinden.